fredag 5 december 2008

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag har verkligen inget internet. Eller jo, ibland. Ibland så kommer det upp en liten ruta nere i högra hörnet som berättar att internet är ansluten. Är man riktigt nära kan man då höra ett glädjerop, som sedan snabbt dör ut när det istället dyker upp en ruta som säger att internet ej är ansluten.

Att snylta på andras internet kanske inte är en så bra lösning ändå. Men pappa ska fixa mobilt till jul, och jag kommer nog klara mig utan internet hemma tills dess.

Skolan suger fortfarande, jag förstår inte vad det är för mening med att begrava alla (NV)elever i skolarbete precis innan lovet. Även fast vi går natur så är vi bara människor, (det måste vara svårt att tro, jag förstår det) men det tycker uppenbarligen inte lärarna.


Nej kemin och fysiken står mig upp i halsen. Svenskan också. Och naturkunskapen.
Skönt att den är över efter den här terminen i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: