lördag 20 december 2008 turn the lights off

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Snart. Snart får jag mitt efterlängtade internet. Då kommer jag igång med bloggandet (och all annan kontakt med civilisationen) igen. Skönt.
Resumé: måndag-onsdag sov jag hos Linnéa. Onsdag-torsdag var det ombytta roller.
Igår var skolan över för det här året, och ingen var nog lyckligare än jag. Tillbringade kvällen hemma hos Sandra tills Hannes kom hem från hockeyn. Det var match ute i Rimbo, de vann med 6-0. Klockan hann bli halv 1 tror jag innan jag kom innanför dörren.

Idag åkte jag och Sophie med niotåget till stan. Jag fick med mig ett gott samvete och ett halsband hem.
En annan kille gick hem tio kronor rikare, lite mättare.

Eller fullare.
Nu ska jag packa ihop mitt liv, hämta inte-min tröja hos Linnéa som jag glömde där och därefter svänga bort till kusin. Sover där och förhoppningsvis vaknar jag utvilad imorgon.

Eller inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: