två dagar kvar till julafton tjugohundraåtta

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Kom just hem från en välbehövd promenad med Linnéa, och förutom att det var förbjudet kallt var det askalas.
Tänkte nu hoppa in i duschen, sedan fixa mig en kopp te och sätta mig och slå in julklappar, känner på mig att det inte kommer bli någon tid över till det imorgon. Eller så blir det. Men bäst att jag gör det ikväll, för säkerhets skull.

För övrigt har jag aldrig varit så taggad på julen som jag är i år. För en gångs skull ser jag faktiskt fram emot den.
Och inte bara för julklapparna. Nej, jag tror nog det är för att jag äntligen tagit mig i själv i kragen och bestämt mig för att göra vad som är bra för mig, inte för alla andra.

Kalla mig egenkär, för ja, jag är kärast i stan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: