söndag 28 december 2008 gotland dag ett

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

"Skulle du stanna här och leva ett liv som du tröttnat på sen länge sen, eller skulle du ta till flykten som du letat efter så länge? Jag tycker att du gjorde rätt."
Träffade Anton idag. Han, jag och Andreas tog en fika på Siesta, jättemysigt. Pratade om saker som vi egentligen inte borde pratat om, samtidigt som de drack kaffi och jag kollade på och berättade om mitt liv i Nynäshamn.
Vi satt kvar till stängnigsdags, då vi följde Andreas hem. Jag och Anton fortsatte därefter genom hela stan, flera varv, och fortsatte prata.

När jag sedan kom hem stod maten serverad, hur skönt som helst.
Nu är det snabbdusch som gäller och sen blir det Swarly-Nathalie-kväll för hela slanten.
Jag har saknat det. Jag har saknat dig. Jag har saknat oss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: