Alla som inte dansar är våldäktsmän.

Kategori: Naathalie,

CK - världens skönaste människa.
Chris - jag beundrar dig.

Kan man ha fler familjebråk inom loppet av sex timmar?
Jag undrar vad vi skulle göra utan varandra, Virginia. Tack för att du ställde upp idag, jag behöver verkligen dig, och speciellt när allting annat krisar och rasar ihop som ett trasigt korthus så finns du alltid där och omvandlar mina tårar till skratt.


Var hemma idag iallafall, hoppas nu att det kommer ordna sig. Tråkigt att det ska behöva bli såhär, jag önskar att allting såg annorlunda ut, men mest av allt hoppas jag verkligen att du förstår vad du gjorde fel, och att du är villig att rätta till det, innan det är försent. Eller, det kanske redan är försent? Allt vi kämpat för i alla dessa år, har det gått förlorat?


A thousand lies have made me colder,
and I don't think I can look at this the same.



image103image104
Kärleken går bäst i symbios.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: