Baptised with a perfect name.

Kategori: Naathalie,

Caffis med Maya hela eftermiddagen, vilket resulterade i en blödande tumme. Men äsch, det är inget att klaga över, resten av dagen blev ju ändå superbra. Jag och Maya gick hem till henne efter skolan och skulle plugga lite, menack så kär jag är i Mr MacBook! När klockan närmade sig över fyra kom jag på att jag hade möjlighet
att få ett par skor idag, så vi pallrade oss upp till utestan där jag hittade ett par helt okej conversekopior som var guldskimrande med skinn-look-alike. Dem kostade ändå bara hundra pengar, så det gör egentligen ingenting om dem ligger och ruttnar i garderoben.
Men inte blev det något pluggande sen heller, vi avnjöt istället hemmagjord milkshake medan vi låg i sängen och  kollade på Harry Potter och Fenixorden. Stack hemåt vid åttatiden då jag gjorde sällskap med Gurka, vi gick en otrolig omväg hem till mig, endast för att vi skulle hinna prata om allt som skulle pratas om.
Jag skulle ha lämnat in bilden idag, men jag slösade bort hela min gårdag som jag egentligen
borde ha använt till något nyttigt, typ som att plugga. Japp, det borde jag ha gjort, jag får absolut inte halka efter nu, nationella proven måste gå bättre. Inte bra, nej, bättre. Och snart ska jag välja linje, och det blir NV. Det har stått mellan Sam och NV, men nu har jag nog äntligen bestämt mig på riktigt.
There's no turning back now.

Imorgon ska jag till optikern kvart i fem och kolla om min hornhinna har läkt - jag förstörde ju den totalt när jag var i Brasilien - jag hoppas att det inte tar alltför lång tid, måste ju hinna till ishockeyn som börjar bara några timmar senare, i den andra delen av stan,
image90

Kommentarer


Kommentera inlägget här: