Be strong.

Kategori: Naathalie,

Hur ska det här gå nu då? Kommer det bli likadant som förra året, eller kommer det faktiskt lösa sig den här gången, även om starten på året kanske inte blir så fräsch som jag tänkt mig, iallafall inte till en början?
Jag hoppas att du kommer förstå, m. Jag älskar dig, men den här gången menar jag verkligen vad jag säger - Jag orkar inte mer.

Men du måste vara stark, lova mig det! Försök förstå mig, försök se det här ur mitt perspektiv. Visst har vi haft det bra, men den sista tiden har varit jobbig, speciellt för dig. Du behöver hjälp, men jag kan inte ge dig den, hur mycket jag än vill och önskar att jag kunde. Du behöver hjälp utifrån, från folk som ser dig som en människa, inte som en anhörig. Jag älskar dig, du är supermänniskan som har överlevt allt, men någonstans på vägen tappade du fotfästet och försvann. Jag önskar att allting hade sett annorlunda ut, men som jag sa; jag fick ingen trollkarl i julklapp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: