Droppar av guldregn.

Kategori: Naathalie,

Jag vill tillbaka till Brasilien.
När jag vaknade imorse var hela himlen blå, och solen sken. Jag har inte sett det sen jag var i Brasilien. Jag fick värsta flash-backen och till råga på allt så fick jag syn på ett plan högt där uppe. Jag tror det ska gå, det måste gå bra. Annars får jag börja klara mig själv nu, hädanefter. På tal om att klara mig själv så måste jag skaffa ett sommarjobb, fort innan det blir försent och alla är upptagna, vilket jag iochförsig redan tror att alla är. Men, jag hoppas fortfarande.
Matchen gick bra igår iallafall, sex-ett till visbyroma. Match på onsdag igen, hoppas den också går vägen.
Andis ligger nere på sjukuhuset, eller gjorde iallafall, jag vet inte om han har fått åka hem nu. Hans cykel hade brustit på något konstigt sätt och han hade skrapat upp halva ansiktet, så nu ser han ut som en bulle med bölder på vänstra delen av ansiktet. Ska hem till honom sen efter bion ikväll tänkte jag, och se hur det är med honom.
War between him and the day
Need someone to blame
In the end, little he can do alone.


image91  
   
image92  

Kommentarer

  • maya säger:

    Älskade Nathalie, NEJ, det skulle inte funka alls. Dessutom har du fel så fel, för att han är inte alls det, han skojar om allt och framförallt det här. Nathalie, give up !

    2008-01-19 | 16:00:55
    Bloggadress: http://mayamedys.blogg.se

Kommentera inlägget här: