Her mind is differently twisted.

Kategori: Naathalie,

97.
Var hos läkaren idag, kollade vad som var fel med min käke. Jag fick ta massa prover, men när han föreslog tabletter ryggade jag tillbaka och fick en stickande känsla i magen. Nej, inga tabletter.
Jag får inte tugga tuggummi på två veckor, eller iallafall inte förrän jag kommer tillbaka dit den tjugotredje januari, och det är exakt fjorton dagar. Självmord.
I det stora hela har dagen varit död, förutom att jag fick tillbaka mina nycklar som jag tappat för ett tag sen, plus att pappa betalade min böter! En sak mindre att behöva oroa sig för, tänk om allting ordnar sig ändå? 


Hem till Virginia ikväll, äntligen. Imorgonimorgonimorgon.
                                                                                                           
I try to reach but it's way too high,
high up in the sky where I can't fly
I like you gone but I wonder why,
why I'm missing you.
image82

                                                                                                   

Kommentarer

  • Louise säger:

    Meen Nathalie! Hur ska du klara dig utan tuggish gummish? :D

    2008-01-09 | 22:40:51
  • N. säger:

    Ajdu, jag har faktiskt ingen aning! :S Får väl fuska lite haha :)

    2008-01-10 | 23:41:26

Kommentera inlägget här: