I cannot guess what we'll discover.

Kategori: Naathalie,

Har gjort någon nytta idag iallafall. Jag lämnade tillbaka två av fyra böcker till biblioteket som egentligen skulle vara inlämnade förra året. Hoppashoppashoppas att jag slipper betala skulden på sexhundra kronor nu, jag har ju faktiskt inte tappat bort böckerna. Dom ligger hemma, någonstans.
För första gången på länge fick jag panik av att det var så stökigt, kan det bero på bristen av eget utrymme? Så iallafall, jag började städa och märkte att hälften av alla mina kläder skulle i tvätten.
Virginia är inte hemma än, hon är troligtvis på träningen. Ska väl kasta mig på disken snart, men försöker skjuta upp det så mycket som möjligt. Och kvällens utsikter är väl bara massa läxor, om jag inte hinner med en kvällspromenad också, det vill säga.
image93
love of mine.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: