I never want to be without you.

Kategori: Naathalie,

Kom hemmed båten från nynäs inatt.
Visbyroma förlorade matchen, första förlusten efter tjugotre raka. Ajajaj, men iochförsig så kanske det var bra med ett nedslag,, eller?
Första tabben skedde redan direkt efter matchen, men du anar inte hur lycklig jag var, även fast jag missade det.
Han fick spela, hela matchen :) Blev utvisad en gång, men äsch - vad gjorde det? Var ju bäst iallafall
Resten av kvällen blev superbra - över mina höga förväntningar som jag haft den senaste veckan.
Nu har jag tagit mod till mig, och jag hoppas verkligen att det blir något positivt ur det här. Verkligen, verkligen.
Klockan har sprungit sig iväg till halv sju, och jag blir snart galen om jag inte får gå ut! Vill träffa folk, vill hämta sakerna hos pappa. Men mest av allt vill jag bara att du hör av dig.
Så jag kan få möjlighet att tänka klart igen, för just nu är allting som annars finns i mitt huvud dimmigt och otydligt, du tar all plats.
image87

Kommentarer

  • maya säger:

    du har mig föralltid i ditt hjärta och du finns i mitt!

    2008-01-14 | 20:42:10
    Bloggadress: http://mayamedys.blogg.se
  • maya säger:

    M som i MAYA

    2008-01-14 | 21:03:03
    Bloggadress: http://mayamedys.blogg.se
  • sis the bliss säger:

    Spelade han hela matchen?! Wooow! Förresten, Jag älskar dig!

    2008-01-15 | 21:09:07
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se
  • richard säger:

    kan inte förstå att dom förlorade

    2008-01-16 | 20:54:33

Kommentera inlägget här: