I wish you could unclench your fists.

Kategori: Naathalie,

Började läsa fjärde boken idag, hoppas jag hinner bli klar med den innan söndag, så jag kan börja på den femte. Men det kan bli svårt, har så sjukt mycket annat att göra just nu. Gitarrprov, matteprov, franskaprov, bildinlämningar, NO-prov, engelskaprov är bara några av dom. Men - jag är biff, jag klarar allt!
Dagen har varit bra ändå, fick en del saker gjorda så nu kan listan bli lite kortare, men bara lite. Fortfarande många viktiga saker kvar som står på kö för att bli avbockade.
Plötsligt kom jag att tänka på allt vi har upplevt tillsammans. Jag satt där i ditt rum och kollade på väggarna, väggarna som de senaste åren sett så mycket. Vem kunde ana att vi fortfarande skulle sitta här inne i samma rum med samma tapeter,
fyra år senare och fortfarande ha lika mycket att prata om? Jag mindes hur allting sett ut förr, jag såg hur allting nu har förändrats med åren. 
Men ändå, ändå är vi fortfarande samma personer som den gången för snart fem år sen.
Eller, växte vi ihop och förändrades tillsammans?
Du fyller något i mitt liv som annars skulle vara ett stort tomrum. Hur hade allting sett ut idag, om du och jag inte träffats? 
Vi har sagt allt som kan sägas om varandra.
Dödspolare.
Well I'd hope that since we're here anyway,
that we could end up saying things we've always needed to say,
 so we could end up staying.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: