Nyårsafton 2007 - the right words.

Kategori: Naathalie,

Min ångest höll i sig hela kvällen ut, ända fram till efter tolvslaget. Man visste inet riktigt exakt när det nya året var, allas klockor gick olika och när kyrkklockan väl ringde hade dom flesta redan lagt sig. Nej, kanske inte, men jag hoppas ni förstod liknelsen. Det blev en ändå en jättetrevlig kväll med god mat och underbara vänner. Det var super helt enkelt!
Trots det trevliga sällskapet tänkte jag bara på en sak, alla timmarna ända in på det nya året.
Alla var glada, och förväntningarna hängde i luften som ett moln så tjockt att det var svårt att tänka klart.
Visst, det sker ju alltid lite incidenter - men sånt hör ju faktiskt firandet till, eller hur?
Vi gick hem till Gurka och kollade på resten av fyrverkerierna från hennes takterass- jättetrevligt, dom dansade och var allmänt roliga. 
Och under kvällens gång fick man ju höra hur brun man var hela tiden, vilket inte heller var så fel!
Strax efter ett började folk droppa av, men jag och Sissel kom hem runt tretiden kanske.
Vaknade halv ett imorse, helt utslagen och ville helst av allt bara somna om och sova bort hela dagen. Men jag ville helsta av allt bara plocka fram mobilen. Vi kollade istället lite på film och myste i pyjamas och mjukiskläder.
Hör av dig snart, jag klarar inte vänta mer!
image66image67


image71

image70

Och såhär var det med oss, dagen efter. image73image74

Kommentarer

  • MMM säger:

    HAHA I love dagen-efterbilderna hej och välkommna till verkligheten typ !

    2008-01-02 | 11:22:42
    Bloggadress: http://mayamedys.blogg.se
  • sis the bliss säger:

    HAHAHAHAHAHA jag ser ju inte KLOK ut! speciellt inte dagen efter!

    2008-01-02 | 11:44:35
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se
  • sis the bliss säger:

    alltså snälla jag börjar gråta! ta bort den sista bilden ;(

    2008-01-02 | 11:46:48
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se

Kommentera inlägget här: