Sjunker ihop, uttömd på all energi.

Kategori: Naathalie,

Idag var nog en riktigt bra dag, känns det som.
Vaknade klockan sex imorse, jag har märkt att jag faktiskt behöver en timme och fyrtio minuter på mig att komma i ordning på morgonen. Hann med bussen i lugn och ro och allting har bara flutit på sådär perfekt hela dagen. Inte ens det där samtalet förstörde min dag.
Jag är heltaggad på NV nu, tänk att snart är de man sett fram emot hela livet ens vardag.
Jag har inte valt än, men ska nog göra det ikväll.
Fick höra att jag gjorde ett bra val när jag berättade det igår, så jag får väl hoppas på det bästa!
Derbyt - Visby Roma vann överlägset. Men man tycker ju att Jonas kanske kunde behärska sig lite - vad var det som hände egentligen?
Men nu ska det iallafall bli ordning, jag har redan kastat ut personer ur mitt liv som faktiskt är ganska onödiga och överskattade.

Maya far till London idag, hoppas du får det bra my love.
Hoppas bara att pappa inser att jag försöker leva på "pappa betalar", så jag kommer ifrån det här, bara över helgen.
image94

Kommentarer

  • mm säger:

    jag saknar dej med my love ! imorgon ska jag till bakers street i think. Hoppas du far det bra i sthlm! vi ses pa tisdag, vad var coopsaken for nagot ? puss

    2008-01-25 | 17:56:31
    Bloggadress: http://mayamedys.blogg.se

Kommentera inlägget här: