So much for the city.

Kategori: Naathalie,

Jag har kommit på en plan, och det är inte vilken plan som helst - det är världens bästa.
Jag sover inte förrän imorgonkväll. Jag har fastnat i min dygnsrytm, jag behöver ingen sömn förrän klockan blir sex på morgonen. Men, imorgon blir det inget av med det. Jag får väl leva med mörka ringar under ögonen ett tag framöver, men jag ska kunna somna innan klockan tolv, annars kommer mina framtida planer förstöras. Och det vill vi ju inte.
Så, när lovet är slut är det bara att börja se fram emot dessa underbara helger som kommer och hälsar på en gång i veckan, alla blir oftast lika bra.
Inatt kommer Virginia hem, funderar faktiskt på att fråga hennes mamma om jag får sova hos henne ikväll, då skulle jag ligga och sova i hennes säng när hon kommer hem. Eller, jag skulle ju inte sova så mycket, men jag skulle låtsas. Och sen skulle det vara ett bra sätt att fördriva tiden med, prata med min bästa vän hela natten om allt som har hänt under den senaste månaden. Jag menar, nånting måste ju ha hänt i Brasilien och USA?

Men förstochfrämst måste jag plugga, ligger efter så otroligt mycket nu!


Oh, look what you've done
you've made a fool of everyone.
Oh well, it seems like such fun,
until you lose what you had won.


Jag klarar inte av det här längre, jag klarar inte av att hänga i luften och inte veta någonting.
image79

Kommentarer

  • MMM säger:

    Det vet jag att du gör , jag hoppas du känner detsamma !

    2008-01-05 | 21:35:33
    Bloggadress: http://mayamedys.blogg.se
  • sis the bliss säger:

    Åh Nathalie! Förlåt för att jag ibland inte är tillräcklig och kommer med dåliga råd. Jag älskar dig!

    2008-01-06 | 19:12:25
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se
  • sis the bliss säger:

    Åh Nathalie! Förlåt för att jag ibland inte är tillräcklig och kommer med dåliga råd. Jag älskar dig!

    2008-01-06 | 19:12:36
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se

Kommentera inlägget här: