Stronger.

Kategori: Naathalie,

Nej, det här funkar inte längre. Min dygnsrytm blir allt värre för varje dag som går, och tillslut kommer jag må dåligt av det här. Jag måste skärpa mig, och det med en gång! Alltså, tänker jag direkt efter att jag skrivit klart det här inlägget, laddat ner en låt och lagt över den på min Ipod, kollat facebook ytterligare en gång till ikväll, försäkrat mig om att det absolut inte är några roliga personer kvar inne på msn, tvättat ansiktet, borstat tänderna, bytt om till pyjamas, städat mitt rum och sagt godnatt till Swarly - gå och lägga mig, bara krypa ner under täcket i min stora, härliga säng och sova.
Inatt var det värst, jag somnade när klockan var femton minuter i sex, jag har aldrig somnat så sent förut, det har bara varit runt halv fyra - fem tiden. Sedan sover jag bort hela nästa dag, och hur ska det gå när skolan börjar? Nej, jag får ta och skärpa mig nu. Även fast jag hatar att sova, även fast jag inte vill förlora en sekund av mitt liv.
Jag träffade Jonna, Tessan, Richard och Anton en stund idag, allting är verkligen annorlunda nu, jag tål speciellt inte dig längre, jag vet inte varför men du känns bara så falskfalskfalsk, för mig är ditt beteende bara en fasad för att allt ska verka bra, bra som det var förut.
Resten av dagen spenderade jag iallafall tillsammans med Clarissa, vilket var första gången sen i augusti som vi hittade på något tillsammans. Vi kollade på film och åt glass. Och pratade, pratade massor om allt.
Äsch, jag tror jag får sova imorgon istället, nu blev jag sugen på att ta en promenad!
image75

Kommentarer


Kommentera inlägget här: