Sweet is the smile that paints your lips.

Kategori: Naathalie,

Jag fick vad jag bad om, jag fick ett svar, kanske inte det jag ville höra, men nu är mitt huvud rensat och på väg att bli exakt lika klart och tydligt som det var innan du kom in i mitt liv. Men bara nästan, jag tror det kommer dröja ytterligare ett tag innan känslorna för dig är helt utraderade.
Dagen utvecklade sig nog ganska bra iallafall, även fast jag bara satt och deppade hela mattelektionen och inte gjorde ett enda tal, även fast jag höll på att börja undra över vem Maya egentligen var. Även fast jag fick se att Fannie hade turned into a superfjortislodis, så fick jag åtminstonde se henne, jag fick se henne le och jag fick höra hennes skratt. När jag stod där mittemot henne på skolgården så mindes jag plötsligt hur länge sen det var när jag jag brukade eka till det där skrattet, hur länge sen det var vi alltid var glada för att allt vi gjorde alltid var så underbart.
Men, livet går vidare - jag hoppas att det gäller även det här, jag hoppas att det gäller även dig.

Vincent är förmodligen den bästa man kan lyssna på om man ska bli på glad-humör, han är en sån där glad-artist som
bara tillverkar glad-musik som gör mig på sånt där glad-humör som gör att livet känns så enkelt och roligt, 
som en saga som aldrig tar slut, och även när det är dåligt så får den där Vincent mig på glad-humör.  
Jag gick en sväng på stan med Nicole efter skolan, stack sedan hem och hade lite pepp-talk med Virginia - kanske inte det bästa, men.. Äsch, det fick duga. Tog bussen in till stan igen och fikade med pappa. Han ville först köpa skor till mig, men jag var tvungen att tacka nej eftersom att jag just för tillfället har så otroligt många skulder som jag vill få bort från mitt samvete innan jag börjar unna mig saker. Sen ska jag försöka komma upp till stockholm igen, men vart ska jag få dom pengarna ifrån? Vid sånahär tillfällen vill jag bara att allting ska vara precis som det var för ungefär en och en halv månad sen. Då hade jag kunna koncentrerat mig på andra viktigare saker, som typ skolan och min fortsatta framtid som Nathalie Baker.

Sorry I know it's late, sorry but I can't wait.
Are you lying sleepless too?
Say you do.
Sorry but I can't wait, without you I'm dying.



image89

Kommentarer


Kommentera inlägget här: