You got me in a crazy position.

Kategori: Naathalie,

Somnade när visarna stod på fem i halv tio imorse. Jag skulle vara hemma om tjugofem minuter, och det tar mig säkert runt en timme att gå hem, men jag struntade i tiden och dejtade kudden istället. Jag kom hem runt tre, Virginia sov fortfarande när jag for därifrån.
Dom kom ju och hämtade mig inatt, direkt efter att båten kommit in. Super att få träffa Virginia igen, sist vi sågs var ju hennes födelsedag, och imorgon är det exakt en månad sen. Längre har det nog aldrig varit.
Klockan sex imorse bestämde vi oss för att se på film, det blev Klassfesten - en svensk rulle som faktiskt var ganska okej ändå. Men, Pop Tarts var egentligen ingen höjdare, vet inte varför jag fortsatte äta - beroendeframkallande kanske? Eller var det bara det att det kom direkt från USA, att dom äter det i 2½ men, och att jag faktiskt hade det precis rakt framför mig, helt gratis?
Jag önskar verkligen att du var här nu, åh vad bra det hade varit.



Ever since I've been with you
You hold me up
All the time I've falling down.
image80

Kommentarer


Kommentera inlägget här: