sommarpirr

Kategori: sommaren 2008

Jaha, då satt man här då.
Med vetskapen om att jag ska dejta bettskenan varenda natt från och med sjätte augusti.
Ja, jag tycker det är fantastiskt roligt, märks inte det?

Jag har länge sagt att jag ska tatuera mig när jag fyller arton, (vilket jag förhoppningsvis ska göra också) jag har bara varit lite osäker på vad exakt det är som jag ska tatuera.
Förut var jag inställd på att ha något föremål, men inte nu längre.
Efter att jag såg Jessicas tatuering som hon har på foten så visste jag med en gång - jag ska ha text.
Och en förbannat bra text tessutom. En förbannat bra mening.
Jag hade gärna tagit den som hon har, för den är förbannat bra. Men som sagt - den är ju upptagen.
Något förbannat bra ska jag komma på tills jag fyller arton. Jag har redan några förslag, men jag är tveksam.


Vi lever bara en gång och den gången är nu,
det finns bara en som vet hur du ska leva,
och det är du.

Kommentarer

  • Virginia säger:

    Det är en bra text och att tattuera in en text är en FÖRBANNAT bra idé, dessvärre tycker jag inte att du ska ta den texten för du vet hur du och låtar är. Du vill ha den nu för att du tycker om låten, även om texten är bra så skulle du inte tycka den var LIKA bra om inte du hade hört låten. Så du kommer tröttna, jag vet det. Hitta någonting som ALLTID har betytt mycket för dig, som du vet inte kommer att ändras.

    2008-07-19 | 03:05:42

Kommentera inlägget här: