kvällning

Kategori: sommaren 2008

Alla har nu gått och lagt sig och jag tror att det vore klokt om även jag gjorde något i den stilen.
På något underligt sätt känns det inte alls konstigt att vara trött och gå och lägga sig innan tolvslaget, nunär jag har sommarlov och allt. På alla andra verkar det vara nästintill förbjudet, men jag ser bara inte meningen med att sova bort hela dagarna. Dagarna då solen skiner och påminner oss om varför vi lever.
Dagarna då regnet faller och påminner oss om precis samma sak, fast från ett perspektiv.

Jag älskar livet, och jag tänker leva det fullt ut.
Jag tänker börja mitt nya liv efter den här helgen, alltså imorgon.
Jag tänker börja mitt nya liv imorgon med att gå upp samtidigt som Lovisa, dricka fyra glas vatten, ta en morgonpromenad och efter det fundera på att ta en egen, lång snabbpromenad genom stan.
 


Klockan är snart tolv, och jag planerar att lägga mig i sängen, och smsa lite.
Godnatt, sleep tight.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: