underbara människor.

Kategori: Naathalie,


Klockan är nästan ett och jag borde verkligen, verkligen sova. Något håller mig uppe.

Pratade med Sandra förut i femtio minuter. Jag hade kunnat fortsätta ett bra tag, men hon behövde sova. Förstår inte varför, alls.



Klassresan var superbra. Det spelar ingen roll om vi var i Eskelhem eller på Saint Tropez, det var tack vare sällskapet det belv så underbart. Jag vet inte om resten av klassen uppskattar de här två dagarna lika mycket som jag gör, men det hoppas jag verkligen. Jag trivs i min klass och jag vill inte splittras.
En vecka kvar. Vad gör man när tiden springer ifrån en?







Kommentarer

  • Maysan säger:

    Puss på dig med, men myggbettet var inte riktigt lika fint! Jag uppskattade det grymt mycket.

    2008-06-04 | 14:36:42

Kommentera inlägget här: