It's not to let go.

Kategori: Naathalie,

Jag trivs verkligen inte i min nya frisyr. Jag antar att det tar tid att vänja mig, men jag gillar det verkligen inte. Egentligen är det inte någon ny frisyr, jag har bara kortat av det lite, fått bort det allra rödaste. Men nu går det bara till axlarna, vilket är alldeles för kort. Inte kan jag ha min gamla frisyr som jag trivdes så bra i heller, luggen är för kort. Och för tunn.
Hur mycket jag än stirrar in i spegeln så gillar jag inte vad jag ser, bara i vissa vinklar i små, korta sekunder.
Jag lyckades faktiskt hitta en present till Sissel, som jag tror hon kommer gilla. Eller, jag hoppas i alla fall det.
Hann med lite egen shopping också, fick tag på en halsduk från Åhléns och så köpte jag och Virginia ett gemensamt halsband från H&M.
Har inte fått upp bilderna på veckans inköp än, men det kommer.

Nu ska vi försöka göra något åt mitt hår, om det inte lyckas så kommer jag ha en dödligt smittande influensa i några månader.
image173

Kommentarer


Kommentera inlägget här: