Kvällsövergång.

Kategori: Naathalie,

Nu har jag bestämt mig.
Så fort gymkortet är förnyat ska jag ta det på största allvar. Jag ska sätta upp ett träningsschema som jag ska följa punkt till pricka - varje dag. Här ska det inte tas det lugnt inte, här ska det bli förändring!
Egentligen kan jag redan ge mig själv ett plus i kanten, har för ett tag sen börjat promenera till skolan varje dag, istället för att ta bussen. Även fast det lätt blir att jag tar bussen hem när det är tråkigt väder eller om jag har väldigt bråttom.
Men, för att det ska bli omöjligt tänker jag lämna busskortet hemma från och med nu, jag tänker lägga det längst ner i lådan som jag aldrig öppnar, i lådan där jag slänger allt "skräp" som jag ändå kan tänkas behöva lite då och då.
Jag ska också börja ta långa promenader varje dag. Okej, vi får se hur det blir med långa, men promenader i alla fall. Kanske att jag hinner med en daglig promenad till Snäck och tillbaka, det skulle isåfall vara direkt efter skolan. Óch nu börjar det ju bli ljust också, så det är nog ingen risk att jag behöver vandra med en ficklampa i mörkret. Men innan allt det där så måste jag få min ipod att fungera igen, den har varit död sen igår nu, och det beror inte på batteriet. Ipod suger, Apple suger.

Men i alla fall, såhär ser det ut i dagsläget.
Måndag: 07.45 - promenad till skolan
                14.00 - promenad till snäck
                15.00 - plugga
                18-30 - gymmet
Tisdag: 07.30 - promenad till skolan
               15.30 - promenad till snäck
               16.30 - plugga
               18.30 - gymmet
Onsdag: 07.30 - promenad till skolan
                 14.50 - promenad till snäck
                 16.00 - plugga
                 18.30 - gymmet
Torsdag: 07.30 - promenad till skolan
                 14.40 - promenad till snäck
                 15.30 - plugga
                 18.30 - gymmet
Fredag: 07.30 - promenad till skolan
              13.30 - promenad till snäck
              14.15 - plugga (?)
              16.00 - gymmet.

Ja, som det ser ut är dagarna rätt så lika varann, men det kommer säkert att bli en hel del ändringar emellanåt, men på något sätt ska jag hålla schemat, även om jag lär få ändra om lite grann då och då.

Kommentarer

  • Richard, säger:

    jävlar du här ligger man i

    2008-03-02 | 00:26:38

Kommentera inlägget här: