Akuten, på grund av mig.

Kategori: Naathalie,

Var på akuten idag. Inget allvarligt dock.
Har ju haft problem med andningen och haft ont i när jag har rört mig nu i några dagar, så mamma följde med mig ner till sjukhuset. De tog EKG och kollade pulsen och lite sånt, men allting verkade bra.
Var ingen fara visade det sig, handlade om en muskelinflammation, sträckning eller något liknande.
Inget att göra åt saken, kul jag kommer ha det i fortsättningen.
Få knivhugg i bröstkorgen varje gång jag ska gå någonstans.
Jag måste erkänna att ibland, då suger det bara riktigt hårt.


Sandra, Hannes och lillan for till Spanien idag, stannar där tills på fredag. Härligt, hoppas dem får det bra där i Gibraltar. Skulle allt bra vilja veta hur Eleonora tog flygresan, men jag antar att jag får vänta i ett par dagar.

Och på något sätt känns det som om den här veckan kommer gå så fasligt fort.
Hoppas att jag har rätt bara.
Vore ju tråkigt annars.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: