Go fuck yourselves.

Kategori: Naathalie,

Jag vill inte vara här.
Det är fredag, vad gör jag kvar här på Gotland? Jag vill vara på väg till Nynäshamn vid det här laget, jag borde vara på väg dit vid det här laget.
En fredag på Gotland. Det finns ju absolut ingenting att göra. I N G E N T I N G. Förutom att plugga, geeka framför datorn och träna. Jag är inte på humör för något av det. Jag är på humör för att vara i Nynäshamn.

Jag sover hos mamma ikväll, så antagligen kommer det bli en hel del tevetittande (eftersom det är det enda mamma gör på kvällarna, och Robin inte är hemma så det finns inte mycket annat jag kan roa mig med). Förhoppningsvis hinner jag med en promenad också. Tänkte promenera själv ikväll, orkar inte träffa någon. Vilket jag i och för sig tror att jag kommer göra i alla fall eftersom att det är fredag, men man kan ju alltid försöka. Kanske att jag kan försöka mig på att gå till Snäck och tillbaka utan att bli våldtagen eller mördad.


Nu borde jag plugga, men det skiter jag i. Jag tänker träna. Och jag tänker bli högerarmsbiff nu när jag inte kan använda vänsterarmen efter att jag skadade den i onsdags.

Det hade varit mycket bättre om jag var uppe i Nynäs. Då skulle jag inte behöva tänka på något av det här.
Då hade jag spelat ishockey och grillat istället. Då hade min arm bara varit en fördel, ifall jag skulle råka förlora någon match.
"Men kom igen, jag har ju skadat armen. Självklart vann du."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: