I am colorblind.

Kategori: Naathalie,

Alltid lika härligt när solen ger oss dessa timmar av enbart njutning.

Tränade efter skolan, även fast jag inte var direkt jättetaggad. Men det gick bra, tror jag.
Hade dock planerat att träna lite mer nu på kvällskvisten, men klockan blev för mycket.
Allting blev för mycket.
För mycket folk som ska med båten i helgen.
För mycket pengar som ska spenderas.
För mycket ingenting.
För mycket ensamhet.
För mycket känslor, för mycket tankar.
För mycket barndom som hinner ikapp och drar ner en under ytan.
För mycket minnen.
För mycket deppig musik.

För mycket av mitt liv.
Sprang cooper förut. Gick sämre idag, 10.18.
Om jag inte sticker till Nynäshamn imorgon så hoppas jag att det går bättre då. Planerade en sväng in på gymmet också, och en promenad ner till graven, men som sagt. Jag får se om jag får ledigt imorgon. Isåfall är det dags för mig att börja packa nu, eftersom båten går direkt efter jag slutar skolan då.
Och jag som hade tänkt sova.
Eller spela snake.




So pick me. Choose me. Love me.
image182image184



Jag får bara inte nog.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: