Jag suger, skolan suger. Gotland suger.

Kategori: Naathalie,

Hemkommen från ett cooper. Det sög hårt, jag sög hårdare än hårdast ikväll.
10.22. I vintras när jag sprang var jag nere på 10.04.
Ändring ändring.
Men när ska jag få tid (och ork) till det? Kommer ju aldrig funka.
Imorgon skall jag och Virginia i alla fall ge oss upp på Form Fitness nya löpband, får se hur det går. Förhoppningsvis står vi väl där en och en halv, förhoppningsvis. Men med tanke på hennes träningsvärk så tvivlar jag.


Nu ikväll ska jag försöka plugga lite, sen kanske jag och pappa kollar på någon film, eller så påbörjar jag städningen av hans cd-skivor. Min arbetsuppgift är att sortera alla skivorna i bokstavsordning.


What? Of course I´m having the time of my life here on Gotland.


Swing low.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: