Kattvakt hela veckan.

Kategori: Naathalie,

Jahaja, jag antar att det får bli en snabbresumé från den här veckan.

Tisdag - sprang coopertestet, det blev en tid på 9.44.  Halvnöjd.
Onsdag -  fyllde jag 16 år. Firade först med mamma, Robin och Virginia, efter det åt jag middag ute med pappa. På kvällen överraskade några av mina närmaste med en mysig picknick nere på strandpromenaden. Tyvärr fullföljdes inte hela planen eftersom jag var kattvakt, men vi hade det bra i alla fall.
Bästa presenterna: Fotoalbumet och kameran.
Torsdag - friluftsdag. Var med Swarly, gick på stan i omgångar; först med mamma och sen med Virginia och Swarly. På kvällen var det möte inför Taizé. Fjärilarna börjar redan infinna sig när jag tänker på det. 3 veckor kvar nu.
Fredag (idag) - Våkonsert. Superbraupplägg i år, speciellt Irmas "Samson". Minnena välde över mig och väntan blev alldeles outhärdlig igen. Tg båtentill Nynäshamn, och där är jag nu.

Sandra och c:o har ju varit i Spanien sen i måndags, så det var skönt att få träffas igen, och prata. Har bara pratat en gång på hela veckan, vanligtvis hörs vi kanske 2-3 gånger per dag.


Nej nu ska jag  försöka sova lite, hamnade inte i säng förrän klockan tre i nättras.
Så går det när man väljer att göra skolarbetet. I sista sekund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: