Lite bättre humör nu.

Kategori: Naathalie,

En långpromenad för mig själv var nog precis vad jag behövde.

Var ute och gick i en timme, ner till morbrors grav idag igen. Den här gången hittade jag faktiskt några blommor som jag plockade och la på graven. Sedan tvättade jag den lite smått också, det behövdes.

Hade stegräknare med mig, men det var ju skitsamma eftersom den hade börjat om från noll när jag kom ner till graven.
Damn.

Nu ska jag byta om till myskläder, och klockan nio kryper jag upp i soffan tillsammans med mamma så ska vi se på ett nytt avsnitt av "Morden i Midsomer". Jag behöver nog ta det lugnt och tillbringa lite kvalitetstid med min mamma.
Det känns just nu som att jag kommer överleva kvällen, trots allt. Kanske tillochmed hela helgen.

Sen är det bara nästa vecka kvar. Ytterligare fyra dagar jag behöver uthärda min idiotlärare. Sen bär det av igen, och då ska jag fixa saker, oj vad jag ska fixa för mig.



Godnatt, sovogtt. 
Swing low.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ha en underbar fredag!
    www.enlitentax.blogg.se

    2008-05-16 | 21:07:46

Kommentera inlägget här: