Livsplan för de närmaste månaderna.

Kategori: Naathalie,

  • Prata med rektorn
  • Söka extra ackorderingstillägg
  • Försöka boka in ett möte på den nya skolan, trots att inget är säkert än
  • Leta boende
  • Söka jobb (och sommarjobb)
  • Skaffa ett sparkonto där alla mina flyttpengar ska sättas in
  • Träna fram mina gömda biffmuskler
  • Fortsätta satsa på skolan de här 17 sista dagarna
  • Ta itu med problemen
  • Plugga till körkortet
  • Börja övningsköra
  • Springa tvåtusen varje/varannan kväll fram till coopertestet
    Vaknade ruunt halv nio imorse. Den första tanken som dök upp ii mitt huvud var att jag måste plugga nu i tre timmar innan jag sticker vidare till pappa. Där kommer jag inte ens få en chans att öppna böckerna. Alltså är det nu meningen att jag ska prioritera. Jag hatar att prioritera, jag är sämst på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: