Lördagsfika.

Kategori: Naathalie,

Så, nu har jag äntligen fått upp datorn. Och utan att behöva koppla in massa sladdar så gick internet igång.
Har pappa skaffat trådlöst, mån tro?

Jag och Virginia bestämde oss för att det var på tiden vi umgicks idag, så jag duschade, fixade mig och cyklade tillbaka hem till oss.
Väl där hemma väntade jag på att hon skulle duscha och sedan gick vi till affären och handlade lite frukt, planen var att vi skulle vara nyttiga och fixa fruktsallad.
Ungefär en timme senare tror jag, tog vi med oss varsin färsk fruktsallad, dricka och några filtar och begav oss ut till Galgberget. Solen tittade fram bakom molnen några gånger, och de få stunder då det inte blåste var det faktiskt riktigt skönt.
Trodde nästan att jag skulle kunna sola lite mer, men jag tvivlar på att det ens gjorde lite skillnad. Får hoppas på bättre väder åt mig till helgen!

För tillfället sitter jag och geekar medan jag väntar på att maten ska bli klar.
Om några timmar sticker jag antagligen till Gutavallen och springer cooper, och om jag får och hinner efter det så blir det nog filmkväll med Virginia.

Det visade sig bli riktigt bra ändå.
Än så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: