Now you'll see your star!

Kategori: Naathalie,

1. sätt din musik på blanda
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtitlen som svar på frågan





1. hur mår du idag?
Narcissus Narcosis

2. kommer du komma långt i livet?
Head over heels

3. hur ser dina vänner dig?
F.C.P.R.E.M.I.X

4. kommer du gifta dig?
Maria går på vägen

5. vad är ditt livs themesong?
Brianstorm

6. vad är ditt livs historia?
Everytime

7. hur är skolan för dig?
Easy

8. hur kan du komma framåt i livet?
My heart

9. hur kommer imorgon vara?
Teddy Picker

10. vad är det bästa med dina vänner?
Hate that I love you

11. vad finns i lager för nästa vecka?
A point of view

12. vilken sång beskriver dig bäst?
Take no heroes

13. hur är det med ditt liv?
Vi vet hur det känns

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
If you leave me now 

15. hur ser världen på dig?
Mr. Tambourine Man

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
Heaven

17. vad tycker dina vänner om dig?
Bitter Sweet Symphony

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
A certain romance

19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
För kärlekens skull

20. har du en djup & mörk hemlighet?
I am a rock

21. brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Dance, dance

22. hur kan jag göra mig själv glad?
Can't help but wait

23. kommer jag någonsin ha barn?
Båtlåt

24. vad är några tips till mig?
Dom tomma stegen

25. hur kommer jag bli igenkänd?
Smile

26. vad är min danssång?
Antichrist Superstar

Kommentarer

  • malin säger:

    fin blogg, komentera gärna vem bär den bäst ;)

    2008-05-18 | 16:45:35
    Bloggadress: http://malinalms.blogg.se

Kommentera inlägget här: