Orientering.

Kategori: Naathalie,

Jag har aldrig varit såhär taggad på orientering som jag är idag. Jag var ju inte med förra året, så kan det ha med att göra att jag inte minns hur det är att orientera? Det märker vi.

Lyckades ragga upp lite sällskap igår, så springer vi vilse så kan jag alltid skylla på honom istället.


Igår fick jag med mig Virginia till banan, det behövde hon.

Och dessutom slog jag personligt rekord!
När jag sprang som bäst i höstas så sprang jag på 10.04. Då kämpade jag verkligen järnet för att komma under tio, men har ännu inte lyckats.
Förrän igår, då jag sprang på 09.55! Har jag nånsin varit stoltare?
Nu är målet 9.40. Planen är ju att jag ska klara mig runt på 9.15 tillslut, så att jag kan sätta det där jävla MVG:et på coopertestet för en gångs skull. Vi får se hur det går, nu när jag är såhär taggad tror jag nog att det ska gå riktigt super.

Efter cooper stack vi till gymmet där vi använde oss av löpbanden ett tag. Ett sånt löpband skulle man ha hemma alltså, inbyggd tv, siffrorna är gröna och allting är verkligen asballt. När jag får min kamera, då ska jag ta kort på den. Ascool grej det där.
Gymmade även lite smått, de har ju fått in de där bra maskinerna som Sandra's gym har, så nu har jag fått tillbaka motivatonen att gymma även här på Gotland.
Synd att mitt kort går ut snart.

Dagens schema:
Orientering
Banken med mamma
Gymmet
Bowling med pappa
Cooper
Tvättstugan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: