Sensual Seduction.

Kategori: Naathalie,

Stannade hemma från skolan idag. Delvis pga viktigt prov, delvis pga av skadad armbåge och lätt förkylning.
Och lite delvis pga av min idiotlärare.


Funderar på att sticka ut och ta en promenad under den ljusgrå, bländande himmeln om ett tag. Är ensam hemma och har för tillfället ingenting att göra. Även fast jag egentligen borde plugga på två prov, och skriva ett arbete om vårt fantasidjur som jag tror har utvecklats till en hoppande låda med ögon i alla fall.
Men jag har ingen ork, och absolut ingen som helst lust. 
Ska nog ringa mamma sen och fråga om hon vill följa med ut och gå. 


Igår diskuterade jag och en kompis hur det kom sig att jag började fara till Nynäshamn så ofta. 
"Det bara kom helt plötsligt". 
Ja, när jag tänker efter så, egentligen - hur blev det såhär?
Kalla det ödet eller vad du vill, men tightare kusiner får man leta efter.
Jag älskar dig.

Och nu när jag flyttar upp, då ska vi leva upp till vad vi verkligen är, lova mig det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: