Smokin' Aces

Kategori: Naathalie,

Jag borde egentligen sova vid det här laget. Men det är ju mig vi pratar om, och jag är ju som sagt inte speciellt bra på tider. I alla fall inte när det gäller att sova.

Jag och brorsan var ute och gick i en timme, riktigt skönt. Vi gick genom halva Galgberget, ner till morbrors grav och kollade till den. Jag tänkte plocka några blommor på vägen och lägga på graven, men jag hittade inga som var tillräckligt fina. Så jag stod bara där ett tag och tänkte på hur annorlunda allting kunde ha varit idag, om inte livet hade gått så jävla fel. Om inte hela den här släkten hade blivit så jävla fel, då hade allting varit mycket bättre, känns det som.
Jag undrar verkligen hur sett ut nu om min morbror fortfarande levde.

När vi kom hem la vi oss i alla fall i Robins rum och kollade på Smokin' Aces. Riktigt bra film, tycker till och med jag som oftast inte ens gillar action.
Jag antar att framsidan tilltalade mig. Det var en cool framsida, alltså måste det vara en riktigt cool film. och jodå, det var det, absolut.


Nej, nu tror jag att jag ska försöka sova. Imorgon är det fredag, och för mig veckans första skoldag. Och sista. Sweet.
På måndag har jag ett stort musikprov. Så ja, jag kommer ha det roligt i helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: