ärthjärna

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

I söndags gick jag hem till Sophie och pluggade så fort hon vaknat.
Klockan hann bli två innan jag kom dit.
Vi satt i tre timmar med en sida.
Vi fattade ingenting.
Vi var helt körda.


Vi åt middag och det hade nästan hunnit passera fem timmar sen jag kom dit.

Jag hade fortfarande panik, så jag bad Sandra hjälpa mig.
På två timmar hade vi gått igenom fyra kapitel.

Man börjar ju undra vad vi gjorde egentligen, Sophie.


Idag hade vi det förbannade tvåtimmars provet.
På sista lektionen fick jag reda på hur det gått för mig.


Jag hade klarat provet, men det var precis på gränsen.
Jag suger på huvudräkning, och det var just den delen som bidrog till mitt dåliga resultat.
Jag brukar inte nöja mig med ett G, men just det här provet är jag glad att jag ens klarade.
Jag var ju så jävla inställd på IG.


Jaha, då är det bara att börja i kvällsskola och acceptera att jag är dum i huvudet.
Ofta.

Dessutom åker Swarly hem ikväll med båten, så det bara suger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: