swore to shake it up if you just tryin' to listen

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag borde ju sova nu, jag har inte lov.
Jag skulle ha haft lov nu, men jag har det inte.
Alltså borde jag sova.

Jag har i alla fall gjort både matten och engelskan ikväll, båda håller sin deadline.
Bara svenskan kvar nu, men den kanske jag kan lyckas skriva ihop imorgon på NV-tiden.
Om ingen distraherar mig, dvs.

Om jag har den självdiciplinen.

Och imorgon kommer jag dessutom se ut som en blå, enhornad ond varelse eftersom jag lyckades spela innebandy med huvudet idag och därmed skaffade mig en värkande bula som du-du-dunkar.
Jag kan inte ens höja på ögonbrynen utan att ångra hela idrottslektionen.


För en gångs skull ska jag försöka lägga mig i tid.
Så jag försöker väl säga godnatt här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: