flying higher and higher, set them on fire.

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Nu har jag hunnit med att både tvätta, städa lite inför imorgon när Swarly kommer hit och bloggat innan Sophie ens ringt mig.
Det här är nog rekord.

Som sagt, Swarly kommer med båten imorgon och stannar hos mig ända tills måndag.
Senast vi träffades på riktigt var några dagar innnan jag flyttade, och det var ju ett tag sen nu så det ska bli skönt att få umgås med han en hel helg.
Dessutom är det ishockey som gäller imorgonkväll, så det får han ta. Han valde att komma hit en fredag, och på fredagkvällarna lever jag i ishallen, punkt.
Take it, Swarly.


Idag vann jag och min grupp stadsvandringstävlingen. Ett varsitt USB, varsågoda.
Vi stod där och tackade och tog emot och jag riktigt kände hur lyckan var på max.
Vi maxade. Eller ja, jag var nog den enda som maxade. Jag var nog den enda som verkligen tyckte att det var något speciellt att vinna. Tävlingen alltså, inte ett USB-minne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: