det kunde ha varit värre

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Så okej, tack för mig och hejdå.

Nu har jag flyttat hemifrån. På riktigt den här gången. Liksom hem-hemifrån.
Var och storhandlade med kusin förut.
Eller ja, för mig var det att storhandla.

Det kommer räcka i ungefär en vecka.
Kanske lite mer.



Ovant är det, att ha ett ställe helt för mig själv. Visst, det är bara ett rum, men han jag hyr hos säger att han kommer vara bortrest en hel del, så jag kommer ha hela lägenheten för mig själv rätt så ofta.

Jag har inte ätit någon middag ikväll. Imorgon blir det första gången i mitt liv som jag ska laga middag till mig själv.
Och jag brukar inte be om hjälp, men kom igen. Jag - laga mat? Ensam dessutom.
Jag behöver en privat kock.

Fast det är väl kanske dags nu.

Jag har ju faktiskt flyttat hemifrån.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: