septum septam supfull stupfull

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Vad har hänt med mig?
Eller, vad har hänt med min tid? Jag hinner ingenting längre känns det som. Det är bara skola plugga sova vakna.
Och duscha.
Sen är dagen slut. Och min ork också för den delen.


Igår pluggade jag med Sophie.
Vi plu-plu-pluggade i nio timmar.
När jag slutligen kom hem tänkte jag att jag lika gärna kunde säga hejdå till kemi-provet redan då.

Men provet gjordes idag i alla fall. Och det kändes som att det gick bra.
Eller helt okej.

Det duger säkert.
Var barnvakt en stund åt Lovisa efter skolan, och när klockan närmade sig sexsnåret åkte jag, Sandra och Gints iväg mot Orminge för att lämna av L-E hos Sandras syster, för att sedan fortsätta mot Värmdö och kolla när Nynäs fick stryk.

För det var precis vad dem fick.
6-2.
Idioter. NHC siugah.
Hör och häpna.

Kommentarer

  • Maya säger:

    det handlar om dig. jag ska göra dig stolt. för du gör mig stolt.

    2008-10-15 | 20:35:07
    Bloggadress: http://spotlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: