It's a thief in the night to come and grab you

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Det är inte till dig, kattjävel.

Fan vad otrevlig jag är.
Jag vet att det bara är jag och katten som är hemma och kan höra vad jag säger, men ändå.
Fy fan vad otrevlig jag är.
Första provet är om två veckor, och jag börjar redan plugga inför det.
Jag har bestämt mig, nu ska jag skärpa mig.
Den här gången ska det gå bra för mig, den här gången ska allting inte gå och skita sig.
Inte som i våras.

Inte den här gången.

Och somna i tid, det ska jag också göra.
Så dagboksskrivandet ska vara klart innan klockan blir elva.
Punkt.

Kommentarer

  • amanda säger:

    Se till att inte lyssna på the music dåra;) För då komemr du nog att somna seeent!

    2008-09-15 | 18:39:33
    Bloggadress: http://amandaahlstedt.blogg.se/
  • amanda säger:

    Haha, då kanske du försover dig också ;D det är du ju faktiskt ganska bra på att göra.

    2008-09-15 | 18:59:29
    Bloggadress: http://amandaahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: