och ta era minnen med er

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag borde skriva.
Skriva av mig.


För just nu passerar hela mitt liv mig i ett virrvarr av tankar, och jag har inte koll på någonting.
Musiken gör det inte lättare, allting blir bara suddigt, luddigt.

Jag vill springa, ut och springa av mig.
Men det är sent, och jag behöver fortfarande göra svenskan.
Planering är inte min starka sida.

Jag vill skrika.
Jag vill skrika ur mig allting som är just nu, jag vill bara bli av med det.

Jag vill inte tillbaka. Jag vill leva mitt liv här, jag vill leva mitt liv nu.
Och jag vill helst inte att ni kommer och förstör det för mig.

Sluta, ni kostar mig just nu bara en massa elände och pengar. Så stick.
Stick bara nu, och kom tillbaka när jag behöver er igen.

Kommentarer

  • amanda säger:

    Hahajag vet :P Visst äre bra, jag tycker liksom att det är roigt at se på hockey nu ;)

    Men du, alltså jag är ganska snabb så jag förstod att du inte hade pengar. Snacka otur hurru om att missa varandra!

    2008-09-29 | 15:53:44
    Bloggadress: http://amandaahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: