shoot, shots

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Okej, vi kan konstatera att ja, jag har haft ett litet uppehåll här.
Det har berott på ett virus utan existens.
Som jag gått runt och varit rädd för, fasat för.


Och jag ska kalla mig själv proffs.

Öppnade laptopen ikväll för första gången på tre dagar, och upptäcker efter en halvitmmes sökande efter virus att: oj, det fanns visst inga.

Fan vad härligt.
Askalas.


Efter att jag avklarat prov i både naturkunskap, tålamod och fysik åkte jag med Linnéa, Frida och Jenny till Haninge för att shoppa.
Och det hela var bara så spontant och impulsivt som det aldrig annars blir med mig, som det aldrig har varit. Det har aldrig funnits utrymme i mitt liv för spontanitet och impulser.
Och bara för att fullända hela grejen så impulsköpte jag ett svart ballongfodral. Bara för att.
Bara för att jag inte alls behöver betala hyra eller tänka på min ekonomi, bara för att jag inte alls snart ska flytta till eget ställe och helt och hållet försörja mig själv.
Bara för att jag kommer leva på nudlar varannan dag för att inte spräcka min budget.

Bara för att jag måste inse fakta och skaffa mig ett skitigt jävla helgjobb.

Bara för att mitt liv är så jävla bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: