som en oskuld, en trasig-bil-oskuld

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Det är kul att jag kommer tillbaka till Nynäs när klockan närmar sig elvaoch möts av en ofungerande bil och en kusin som seriöst lutar sätet tillbaka för att sova där.
Hallå, skolan imorgon? Jobbet?

Men jag gjorde precis samma sak. Jag lutade sätet tillbaka och ställde in  mig på att sova i bilen inatt.
Förbannade bil som vägrar starta när man vrider om nyckeln.
Förbannade elektroniska saker.


Imorgon är det skola efter en hel helg på Gotland, och jag borde inte sitta här nu. Jag borde ligga i min säng och sova, sova hårt och läng. Jag borde redan ha gjort allt jag nu ska göra. Skriva dagbok och.. Ja, punkt.

Jag borde inte sitta här iallafall.

Jag borde ha lagt mig för länge sen.



Godnatt.

Kommentarer

  • amanda säger:

    OOOOOOOOOOOH, I found the right blogg ;)

    Fan vad ballt. Du har ju liksom en fiiin blogg. så där supercoool!

    2008-09-09 | 16:50:43
    Bloggadress: http://amandaahlstedt.blogg.se/
  • jessica säger:

    Hahahaha, tänkte ni sova i bilen?! Men kom inte Hannes till er undsättning? Fast isf, vem tog hand om lillan??

    2008-09-10 | 22:07:51
    Bloggadress: http://jerkono.blogs.se

Kommentera inlägget här: