superduperövertaggad

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

En ny lördag, en ny helg, en ny dag.
Ny dag, nya möjligheter.

En dag kvar tills jag åker hem.
Men nej, jag ska ju vara positiv. Livet har sin stilla gång, måndagen kommer tids nog den med.
Tills dess kan jag inte göra mycket annat än att bara njuta av att det är lördag och jag är på Gotland.
Jag förlorar ju ingenting på att vara här.
Förutom en match mot Haninge. Men det kommer fler tillfällen, eller hur.
Jag bor ju där uppe nu.

Klockan är redan över elva, och jag har än så länge bara duschat och fått i mig frukost.
Planen är att jag ska hinna träffa både mamma och Virginia, men vi får se vad jag hinner med.
 Ikväll är det iallafall insparken som gäller, och tack vare Maya är jag nu superduperövertaggad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: