Fåglar flyg iväg

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag har slut på inspiration. Eller tid, jag vet inte riktigt skillnaden.


Det är läxor på läxor hela tiden, och ändå tycker jag inte att det är så överdrivet mycket.
Inte som jag förväntat mig att det skulle vara.
Jag stormtrivs med att vara sexton år och gå på gymnasiet, jag stormtrivs med att bo här i Nynäshamn.
Jag stormtrivs med att kolla på NHC:s matcher, jag stormtrivs med mitt nya boende.
Jag stormtrivs med min ekonomi som kommer igång i slutet av den här månaden, och jag stormtrivs med min kusin.


Ja, jag stormtrivs med mitt nya liv.




Imorgon åker jag tillbaka till Gotland, över helgen men ändå.
Jag är inte speciellt taggad på det, men vill jag fortfarande vara skriven på gotland så är det något jag måste göra.
I helgen är det ju ändå insparken, och det ska ju bli kul.
Så fort jag har fått igång dem sortens känslor. För just nu ligger de längst ner på botten. Jag vill bara stanna hemma i helgen, bara kolla på teve och för en gångs skull ta det lugnt.
Men lika bra att ha det överstökat, så har jag resten av månaden le-le-ledig.

Och då ska jag njuta, njuta som få.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: