Magnus Betnér

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Magnus Betnér kommer hit på lördag.
Magnus fucking Betnér kommer fucking hit till fucking Nynäs på fucking lördag.

Och jag är inte arton. Jag är bara sexton år, två år för ung.
Jag har två års för lite livserfarenhet för att få se min idol på riktigt.

Men jag kan se ut som arton. Jag kan ta Sandras gamla leg och vara äldre än i verkligheten.
Det skulle jag fixa. För vi är ju lika.

Och jag vill se Magnus Betnér.
Magnus fucking Betnér.

För att killen är så perfekt.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Vet du, jag såfg honom förra våren! Hans flickvän och dotter åkte med båten och jag blev helt till mig när jag fattade att det var hans familj, så hon fixade 2 gratisbiljetter till "Inget är heligt" till mig!! Och klart du borde försöka komma in ändå på lördag! I´ll be there:)

    2008-10-02 | 16:40:18
    Bloggadress: http://jerkono.blogs.se

Kommentera inlägget här: