nununu

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

När ska människan egentligen uppfinna ett dygn med fler timmar än just de tjugofyra vi har nu?
Jag kommer ju aldrig hinna hålla igång min blogg samtidigt som jag ska plugga, skriva dagbok, gymma (ja, Sandra har fixat blanketter till Gym-on-the-web nu, så snart drar vi igång igen!) och uppepå det hinna med ett socialt liv.

Jag kommer aldrig hinna, speciellt inte nu när jag ligger efter i princip allt jag gör.


Igår var jag i Stockholm och barnvaktade åt min äldsta bror. Det gick bra, men höll på att somna redan vid åtta.
Jag måste verkligen lära mig att lägga mig i tid, har blivit dålig på det. Igen.

Jag ska skärpa mig.

Iochmed att jag inte kom hem förrän cirkus tolv i nättras så försov jag mig imorse. MIssade första timmen men hann i alla fall med en halvtimme, tillräckligt med tid för att inte missa detaljen som stavas franskaläxa.




Efter skolan gick jag på stan med kusin, äntligen fick jag mina efterlängtade stövlar och min rö-rö-röda väska

Borde plugga, men det gör nog inget om jag kollar på "Love Guru" ikväll och hoppar över pluggandet ikväll.

Ska ju ändå inte till skolan imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: