vecka trettiosex

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Hemma igen, och allting är som vanligt, vardag igen.

Matcherna på Gotland var endast pinsamt dåliga.
Det var såna där matcher som man undrar varför man egentligen hejar på ett så (ibland) kasst lag.

Hela Gotlandsvistelsen blev för övrigt inte som jag hade hoppats på.


Fast lördagen var ändåhöjdpunkten.
Allting var som vanligt med oss, och jag insåg hur stor del du en gång var i mitt liv.
Du är det fortfarande, men det blir en annan sak när vi inte bor på samma sida havet.
Men förhoppningsvis kommer jag tillbaka om några veckor, och då får vi passa på igen.
Jaha, alltså. Måndag igen.
Måndag innebär två timmar matte på morgonen och naturkunskap.
Måndag innebär sluta relativt tidigt och njuta av ledigheten.
Måndag innebär att kasta ledigheten i sjön och begrava sig i berget av läxor.

Måndag innebär att ha hela veckan framför sig.
Just den här måndagen väntar jag förväntansfullt på hur trettiosexan utvecklar sig.
Den har änå börjat bra.

Dessutom har jag fått ordning på banken nu, så idag blir det till att betala hyran.
Och sen försöka leva sunt resten av månaden.


Ofta att det skulle inträffa liksom.

Kommentarer

  • M säger:

    Jag ska stanna kvar hos dig oavsett var vi bor har vi varandra.

    2008-09-01 | 18:39:45
    Bloggadress: http://mayaws.blogg.se/
  • M säger:

    Jag har inga pengar på mobilen. Men jag kan ringa hemifrån någon kväll, dock inte ikväll.. Jag saknar dig.

    2008-09-01 | 20:43:52
    Bloggadress: http://mayaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här: