29/4-09, du är en juvel

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag gillar egentligen inte solglasögon och lär inte använda några i år heller


Äntligen känns det att det är vår. Till och med min pollenallergi har börjat lite smått nu.
Och bara för att det är vår måste jag nog säga att det är härligt, trots att jag med all säkerhet kommer att klia sönder mina ögon.

För tillfället är det en stressad Nathalie som lever. Packa, tvätta, plugga, packa, plugga, ringa, ordna linser, städa, handla. Det hade varit fint om jag inte bara hade en timme på mig. 

Stress är inte min grej. Fast egentligen så är det ju precis just det är. Min grej. Stress. 

Imorgon far jag till Tjockholmen tillsammans med Linnéa, Amanda, Martina och Johanna. Vallebarre där kommer nog inte bli helt fel. På schemat står först och främst grillning och bad.

Det lär nog bli helbra!

G'day.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: